Skip to main content

Naša noćna žurka

Kada deca neće da spavaju, ne preostaje ništa drugo, nego da napravite - noćnu žurku!



Sada oko praznika, deca su izgubila svoj uobičajeni ritam spavanja. Ostaju budni do kasno, ali ujutru su budni uglavnom pre osam. Za doček Nove godine, u ponoć su svi bili budni. Čak se i beba K u to vreme probudila.

Sinoć su N i V zaspale ranije nego prethodnih dana - oko pola 10. Ja sam se zaradovala što polako počinju da se vraćaju u svoj ritam i što će sledeće nedelje bito spremne za buđenje za vrtić. Inače idu svi na spavanje u 9.

Kada su one zaspale, K se probudila za podoj i potom nastavila da spava. Meni je preostalo još nešto da pospremim. Dok sam to završila i raspremila se za spavanje, K se ponovo probudila. Zapušio joj se nosić i nije mogla da spava. To je bilo oko ponoći. Uzela sam je, očistila nosić, nahranila, ljuljala i ništa. K je još uvek budna. Oko pola 2 probudila se i V, a odmah za njom i V. N nije htela vodu, V nije htela mleko. Pitala sam N da li hoće da nošu - neće. Nisu plakale. Jednostavno su sele u krevet i počele da se igraju.

Uzele su Medu projektora kog je K dobila u paketiću, puštale uspavanku i svetlosne projekcije i igrale. U jednom trenutku N i V su legle jedna pored druge. N je mazila V i ljubila je. Meni je bilo puno srce dok sam ih gledala, tako da sam zaboravila i na umor i da treba da spavamo. K je konačno zaspala (oko pola 3). Spustila sam je u krevetac i pridružila se N i V. Devojčice su se igrale u krevetu, grlile i smejale. Uzele smo Medu i sa svetlom počele da se igramo, da usmeravamo svetlosne projekcije na plafon, pa na zid, na krevet, jedna na drugu... Sve se orilo od smeha. K je spavala, kao i tata u drugoj sobi. N je pokušala da ga probudi, ali bezuspešno. Nastavila se ženska žurka (D je u Beogradu kod mojih).

Bile su razigrane u najveće, tako da uopšte nisam ni pokušala da ih uspavam. Nekad će već morati da zaspe.

Oko pola 5 K se ponovo probudila za podoj. Ponovo sam joj očistila nosić, presvukla je i nahranila. K je zaspala i stavila sam je u krevetac. Žurka se nastavila. Ali sada su već davale znake umora.

Tek oko 5 jednostavno su legle u krevet i N je tražila da ih pokrijem. Legla sam sa njima, pokrile smo se i mislim da smo istog trena sve tri zaspale.

Ujutru K me je probudila u 9 i 15. S nevericom sam pogledala na sat. Bože, ne sećam se kada sam poslednji put spavala do 9 i 15! Čekala me je spremna kafa. Tata nam se nije pridružio na noćnoj žurci, ali je znao da će mi kafa biti potrebna čim otvorim oči. Kako pažljivo od njega!



K se ponovo uspavala i dok se devojčice nisu probudile ( u 10), imala sam taman toliko vremena da na miru popijem kafu i dođem sebi.

Eto i njih dve. Lumpovale su, naspavale se i sada su spremne za novi dan i nove žurke (nadam se da će biti samo dnevne). Umivanje, oblačenje, spremanje doručka, sređivanje kuće... Potpuno isto kao i svaki drugi dan. Kao da noćne žurke nije ni bilo. Kao da smo spavale cele noći...

Comments

Najčitanije priče

Sve o kašicama i sokovima za bebe

Ova tema uvek izaziva mnogo različitih reakcija i iako na blogu već ima više tekstova na ovu temu, odlučila sam da sve informacije napišem ovde na jednom mestu.                            - Kada treba uvesti nemlečne namirnice u bebinu ishranu? Period za uvođenje nemlečnih namirnica je između navršenog četvrtog i navršenih šest meseci. Da li ćete sa kašicama početi odmah sa četiri ili sačekati dok beba ne napuni šest meseci zavisi od mnogo faktora. Pre svega od toga da li beba lepo napreduje, da li je dojena ili je na adaptiranom mleku, da li je sklona alergijama, da li ima nekih zdravstvenih problema. Ukoliko je beba dojena i lepo napreduje, nema potrebe za žurbom. Kada vam pedijatar na kontroli da zeleno svetlo - možete da počnete. - Moja iskustva sa uvođenjem kašica D je počeo da ručka kašice odmah nakon što je napunio četiri meseca. Lepo je napredovao, ali nam je pedijatar rekao da možemo već da počemo. N je takođe počela da jede kašice sa četiri meseca. Kod nje je bio

Nedeljni jelovnik bebe V - 10 meseci + recepti

Sa deset meseci beba već jede veliku većinu namirnica i samim tim imamo veliki izbor u kombinovanju namirnica. Zato u ovom uzrastu treba što više nuditi detetu razne kombinacije, kako bi prihvatalo sve ukuse. Od začina za sad smo uveli peršun i cimet. Doručak Ručak Večera Užina Ponedeljak PALENTA + JOGURT BELO MESO + PIRINAČ SOČIVO ŠLJIVE Utorak SIRNI NAMAZ + INTEGRALNI HLEB INTEGRALNA TESTENINA + POVRĆE SUTLIJA + CIMET BANANA Sreda KUKURUZNA KAŠICA OSLIĆ + KROMPIR + BLITVA TIKVICE + INTEG. HLEB + PAVLAKA KOMPOT OD JABUKE Četvrtak KAJGANA OD ŽUMANCETA + TOST HLEB BROKOLI + ŠARGAREPA + SIR BANANA + KEKS  + AD. MLEKO VOĆNI JOGURT Petak PREPEČENI  INT. HLEB + KISELO MLEKO GULAŠ ZA BEBE

Lupilu dečija kozmetika iz Lidla

U prethodnom periodu isprobavali smo proizvode iz Lidlove Lupilu linije za decu. Sada vam prenosim naše utiske. Pre svega, ono što je mene oduševilo svakako su jedbokratne pelene. Izuzetno elastične, prilagođavaju se telu bebe i onogućuju joj da se nesmetano kreće. Imaju odličnu moć upijanja i nikad nam se nije desilo da procure noću, a to je problem koji smo u poslednje vreme imali sa drugim pelenama. Mekane su, tanke i udobne. Najviše me nervira kada su pelene krute. Nemaju nikakve mirise i slične hemijske dodatke. A cena - savršena! Lupilu pelene su za mene pravo otkriće i od kako smo ih probali sa V, ne menjamo ih. Lupilu vlažne maramice sa ekstraktom kamilice izuzetno su nežne prema dečijoj koži. Ne sadrže alkohol i ne iritiraju bebinu kožu. U pakovanju ima 80 komada. Sa N smo oduvek imali problem sa crvenilom pelenske regije i nismo mogli da koristimo vlažne maramice. Idealna zamena za vlažne maramice su Lupilu blaznice za bebe. Jedbostavno ih nakvasite sa vo