Skip to main content

Dolazak nove bebe kući

Juče smo konačno izašli iz porodilišta. Ukupno moj 12. dan u bolnici, a 4. dan posle porođaja bio je dan za izlazak. Malo je reći da sam bila i presrećna što je mom boravku u bolnici došao kraj, uzbuđena što ću posle 12 dana konačno ponovo videti decu i pomalo neevozna jer ne znam kako će reagovati oni na dolazak nove bebe, pre svega V. Ali idemo kući i to je bilo najvažnije.



Kada se V rodila, N je bila ljubomorna i prvih dana smo imail velikih problema (o tome možete pročitati OVDE ). I sada sam se psihički pripremila za to, misleći da će biti sličnih kriznih situacija. Međutim, mnogo sam pogrešila.

Kako smo stigli ispred kuće, meni su krenule suze. N mi je odmah potrčala u zagrljaj. Naizmenično me jako zagrli,  zatim malo odmakne i gleda me, kao da hoće da se uveri da sam stvarno tu, a onda me ponovo čvrsto zagrli. D me je grlio jako i dugo. Iako je dečak i već naviknut na odvajanje od mene, znam da sam mu nedostajala, kao i on meni. V je samo stala kao ukopana. Gledala me je ozbiljno i nije se pomerala. Čučnula sam ispred nje i počela da joj pričam. Nekoliko mjnuta kod nje nije bilo nikakve reakcije i srce me je zabolelo. Tako mala bila je razdvojena od mene tako dugo. A onda je razvukla usta u najširi osmeh na svetu i poletela mi u zagrljaj. Grlila mr je, ljubila, stiskala, smejala se... I ja sam ponovo zaplakala, ovog puta od olakšanja.



Onda su shvatili da ima nečeg u korpi koju smo doneli. Videli su bebu K i oduševljenju nije bolo kraja. D je jedva čekao da se probudi, da je zagrli i poljubi. N je htela da je čuve, da je ljubi, da je ona drži. V je gledala, smejala joj se i htela da je pipne, ali nije sigurna kako i da li sme. Prve reakcije - daleko bolje od očekvinog.

Kada se beba K probudila, uzela sam je da je presvučem i nahranim. Svo troje su stali oko mene i gledali. Kada je završila sa ručkanjem, želeli su da pomaze K. Dozvolila sam im, usput im objašnjavajući da je to mala beba i da moramo da je pazimo i čuvamo i polako mazimo. Bili su nežni. A ja sam bila oduševljena njihovim reakcijama i obzirnošću.

Stigli smo kući u popodnevnim časovima. I tih prvih nekoliko sati moram da priznam da su mi bili zastrašujući. U nekoliko trenutaka mi je došlo da zaplačem, jer mi se činilo da neću moći da izađem na kraj sa njih četvoro i da je ovo ipak previše. Kada je došlo vreme za kupanje, sve je prošlo glatko. Uspela sam sve da ih okupam bez problema. A onda uspavljivanje... I ogromna katastrofa... D je otišao na vreme u krevet. K je zaspala odmah posle kupanja i podoja. V i N nisu mogle da se smire i uspavaju baš do kasno. Noćas je bilo podnošljivo. K se probudila oko 2 i bila budna do 5. U to vreme se i V budila 3 puta (tata je ponovo uspavao) i N je ustajala da piški. Ostatak noći su spavali svi.

Danas mi već sve deluje mnogo bolje. U pola 7 krenula je naša dnevna rutina - ispraćam D u školu i muža na posao. Razlika je bila što ću sad ja ostati sa njih tri.



K se probudila za podoj i odmah nastavila da spava. Odmah se provudila V,  ubrzo i N. Doručkovale su i igrale smo se. Čak sam stigla i dosta toga da posredim po kući dok se K nije ponovo probudila. D je došao iz škole. Uspela sam da operem sudove, spremim ručak i uključim mašinu za veš. D, N i V su se lepo igrali. K se budila za podoj i presvlačenje i već za pola sata-sat bi se ponovo uspavala. Sve do 15h smo bili sami kod kuće i prošlo je mnogo bolje nego što sam očekivala. Koliko mi je juče sve delovalo zastrašujuće i haotično, toliko mi danas već sve deluje potpuno normalno i prilično usklađeno.

Ovo je tek početak ove četvorostruke mame i još uvek sam i ja, kao i svi ostali u porodici, u fazi privikavanja. Ali sam sigurna u jedno - biće nam sjajno! 

Comments

Najčitanije priče

Sve o kašicama i sokovima za bebe

Ova tema uvek izaziva mnogo različitih reakcija i iako na blogu već ima više tekstova na ovu temu, odlučila sam da sve informacije napišem ovde na jednom mestu.                            - Kada treba uvesti nemlečne namirnice u bebinu ishranu? Period za uvođenje nemlečnih namirnica je između navršenog četvrtog i navršenih šest meseci. Da li ćete sa kašicama početi odmah sa četiri ili sačekati dok beba ne napuni šest meseci zavisi od mnogo faktora. Pre svega od toga da li beba lepo napreduje, da li je dojena ili je na adaptiranom mleku, da li je sklona alergijama, da li ima nekih zdravstvenih problema. Ukoliko je beba dojena i lepo napreduje, nema potrebe za žurbom. Kada vam pedijatar na kontroli da zeleno svetlo - možete da počnete. - Moja iskustva sa uvođenjem kašica D je počeo da ručka kašice odmah nakon što je napunio četiri meseca. Lepo je napredovao, ali nam je pedijatar rekao da možemo već da počemo. N je takođe počela da jede kašice sa četiri meseca. Kod nje je bio

Lupilu dečija kozmetika iz Lidla

U prethodnom periodu isprobavali smo proizvode iz Lidlove Lupilu linije za decu. Sada vam prenosim naše utiske. Pre svega, ono što je mene oduševilo svakako su jedbokratne pelene. Izuzetno elastične, prilagođavaju se telu bebe i onogućuju joj da se nesmetano kreće. Imaju odličnu moć upijanja i nikad nam se nije desilo da procure noću, a to je problem koji smo u poslednje vreme imali sa drugim pelenama. Mekane su, tanke i udobne. Najviše me nervira kada su pelene krute. Nemaju nikakve mirise i slične hemijske dodatke. A cena - savršena! Lupilu pelene su za mene pravo otkriće i od kako smo ih probali sa V, ne menjamo ih. Lupilu vlažne maramice sa ekstraktom kamilice izuzetno su nežne prema dečijoj koži. Ne sadrže alkohol i ne iritiraju bebinu kožu. U pakovanju ima 80 komada. Sa N smo oduvek imali problem sa crvenilom pelenske regije i nismo mogli da koristimo vlažne maramice. Idealna zamena za vlažne maramice su Lupilu blaznice za bebe. Jedbostavno ih nakvasite sa vo

Nedeljni jelovnik bebe V - 10 meseci + recepti

Sa deset meseci beba već jede veliku većinu namirnica i samim tim imamo veliki izbor u kombinovanju namirnica. Zato u ovom uzrastu treba što više nuditi detetu razne kombinacije, kako bi prihvatalo sve ukuse. Od začina za sad smo uveli peršun i cimet. Doručak Ručak Večera Užina Ponedeljak PALENTA + JOGURT BELO MESO + PIRINAČ SOČIVO ŠLJIVE Utorak SIRNI NAMAZ + INTEGRALNI HLEB INTEGRALNA TESTENINA + POVRĆE SUTLIJA + CIMET BANANA Sreda KUKURUZNA KAŠICA OSLIĆ + KROMPIR + BLITVA TIKVICE + INTEG. HLEB + PAVLAKA KOMPOT OD JABUKE Četvrtak KAJGANA OD ŽUMANCETA + TOST HLEB BROKOLI + ŠARGAREPA + SIR BANANA + KEKS  + AD. MLEKO VOĆNI JOGURT Petak PREPEČENI  INT. HLEB + KISELO MLEKO GULAŠ ZA BEBE