Skip to main content

Mama, nisi sama! - Besplatni seminar za trudnice i mame

Ponosna sam što konačno mogu da vam ovako javno predstavim moj prvi projekat ovog tipa - Besplatni seminar za trudnice i mame "Mama, nisi sama!", koji će se održati u Nišu, 25.08. i 26.08. u hotelu New City, Metropolitan sala.

                           

Ideja za ovaj projekat došla je sasvim slučajno. Želela sam da uradim nešto za sve mame i one koje će to tek postati. U Beogradu su ovakvi seminari veoma česti i mamama su sve informacije veoma dostupne. U ovom južnom delu ta podrška malo izostaje, na žalost. Mame vrlo često nemaju kome da se obrate za pomoć i nema nikoga ko bi odgovorio na njihovo milion i jedno pitanje. Pedijatri po domovima zdravlja su zauzeti i uvek u žurbi, dok u porodilištu retko ko hoće da vam izađe u susret i pomogne ili objasni nešto, jer, njima je sve to svakodnevica, a vama jedno od najvažnijih životnih pitanja.

Sve u svemu, poželela sam da napravim mali doprinos zajednici mama, pre svega na jugu Srbije. A kada sam birala lokaciju, prvi izbor je bio Niš. Jer u Nišu ima ovakvih dešavanja, ali mnogo manje nego u Beogradu. I tako sam ja sa svojom idejom krenula da propitujem i da se raspitujem šta i kako. Jer, od ideje do realizacije put je dugačak, pogotovo ako radite nešto po prvi put. Cilj mi je bio da okupim dobar tim stručnjaka, koji će održati zanimljiva predavanja, koja će, opet, mamama biti od pomoći i koristi.

Za portal Bebac sam već pisala neke tekstove, kada sam predstavila Jasmini Mihnjak, urednici, svoju ideju o seminaru. Jasmina i Bebac su pristali da podrže ovaj moj projekat i uz njihovu pomoć dobila sam prve predavače i predavanja. Zato je prvi dan seminara, 25. avgust, upravo Bebac dan za trudnice.

Sa početkom u 17h, predavanja će održati dr Milan Stefanović ginekolog sa Kliničkog centra Niš (Savremeni pristup trudnoći  porođaju), psiholog i urednica portala Bebac Jasmina Mihnjak (Tajna srećne bebe) i Danka Todorović, koja je osnovala najveću školu roditeljstva kod nas "Mamin san" (Prvi dani sa bebom).

I ovo neće biti suvoparna predavanja, biće demonstrirano sve o čemu se priča, a sve prisutne trudnice će moći po nešto i da isprobaju, da pitaju, reše nedoumice koje imaju. Naravno, za sve učesnice seminara obezbeđeni su i lepi pokloni.

Kada je prvi dan ugovoren, našla sam se pred izazovom da drugi dan bude podjednako kvalitetan i interesantan, pre svega za mame. Da, želela sam po svaku cenu da to budu dva dana! I rešenje mi je pružila Melisa, koja je osnivač i predsednica Kluba beba, trudnica i mama iz Niša. Klub inače svakog meseca održava sastanke sa trudnicama i mamama. Ipak, Melisa je pristala da uzmu učešće i na seminaru. 

Tako će drugog dana sa početkom u 11h biti predavanja dr Petra Stojkovića ginekologa poliklinike Human (Postporođajni oporavak žene), dr Nevena Stojanović pedijatar neonatolog sa klinike Neomi (Motorički razvoj beba i uvođenje nemlečne ishrane) i savetnik za zdravu ishranu Tanja Olajdžija iz tima "Happy Honey".

Drugog dana učesnice seminara očekuje i degustacija sirovog "Happy Honey" meda sa pet različitih ukusa i mnogo poklona koji će svakoj mami biti od koristi.

Opet moram da kažem da sam presrećna što sam dovela ovaj projekat do realizacije i hvala svim divnim ljudima koji su me na ovom putu podržali. Nadam se da će sve biti kako sam zamislila i da će mame koje dođu biti zadovoljne.

Zainteresovane trudnice i mame treba da se prijave, jer je broj mesta ograničen, a možete se prijaviti za prvi dan, drugi dan ili oba dana.

Vidimo se!

Comments

Najčitanije priče

Sve o kašicama i sokovima za bebe

Ova tema uvek izaziva mnogo različitih reakcija i iako na blogu već ima više tekstova na ovu temu, odlučila sam da sve informacije napišem ovde na jednom mestu.                            - Kada treba uvesti nemlečne namirnice u bebinu ishranu? Period za uvođenje nemlečnih namirnica je između navršenog četvrtog i navršenih šest meseci. Da li ćete sa kašicama početi odmah sa četiri ili sačekati dok beba ne napuni šest meseci zavisi od mnogo faktora. Pre svega od toga da li beba lepo napreduje, da li je dojena ili je na adaptiranom mleku, da li je sklona alergijama, da li ima nekih zdravstvenih problema. Ukoliko je beba dojena i lepo napreduje, nema potrebe za žurbom. Kada vam pedijatar na kontroli da zeleno svetlo - možete da počnete. - Moja iskustva sa uvođenjem kašica D je počeo da ručka kašice odmah nakon što je napunio četiri meseca. Lepo je napredovao, ali nam je pedijatar rekao da možemo već da počemo. N je takođe počela da jede kašice sa četiri meseca. Kod nje je bio

Nedeljni jelovnik bebe V - 10 meseci + recepti

Sa deset meseci beba već jede veliku većinu namirnica i samim tim imamo veliki izbor u kombinovanju namirnica. Zato u ovom uzrastu treba što više nuditi detetu razne kombinacije, kako bi prihvatalo sve ukuse. Od začina za sad smo uveli peršun i cimet. Doručak Ručak Večera Užina Ponedeljak PALENTA + JOGURT BELO MESO + PIRINAČ SOČIVO ŠLJIVE Utorak SIRNI NAMAZ + INTEGRALNI HLEB INTEGRALNA TESTENINA + POVRĆE SUTLIJA + CIMET BANANA Sreda KUKURUZNA KAŠICA OSLIĆ + KROMPIR + BLITVA TIKVICE + INTEG. HLEB + PAVLAKA KOMPOT OD JABUKE Četvrtak KAJGANA OD ŽUMANCETA + TOST HLEB BROKOLI + ŠARGAREPA + SIR BANANA + KEKS  + AD. MLEKO VOĆNI JOGURT Petak PREPEČENI  INT. HLEB + KISELO MLEKO GULAŠ ZA BEBE

Lupilu dečija kozmetika iz Lidla

U prethodnom periodu isprobavali smo proizvode iz Lidlove Lupilu linije za decu. Sada vam prenosim naše utiske. Pre svega, ono što je mene oduševilo svakako su jedbokratne pelene. Izuzetno elastične, prilagođavaju se telu bebe i onogućuju joj da se nesmetano kreće. Imaju odličnu moć upijanja i nikad nam se nije desilo da procure noću, a to je problem koji smo u poslednje vreme imali sa drugim pelenama. Mekane su, tanke i udobne. Najviše me nervira kada su pelene krute. Nemaju nikakve mirise i slične hemijske dodatke. A cena - savršena! Lupilu pelene su za mene pravo otkriće i od kako smo ih probali sa V, ne menjamo ih. Lupilu vlažne maramice sa ekstraktom kamilice izuzetno su nežne prema dečijoj koži. Ne sadrže alkohol i ne iritiraju bebinu kožu. U pakovanju ima 80 komada. Sa N smo oduvek imali problem sa crvenilom pelenske regije i nismo mogli da koristimo vlažne maramice. Idealna zamena za vlažne maramice su Lupilu blaznice za bebe. Jedbostavno ih nakvasite sa vo