Skip to main content

Šta se sve nalazi u mojoj torbi kad krenem negde sa decom?

Opšte je poznato da se u torbi jedne žene može pronaći svašta, a još ako je ta žena i mama, e onda zaista ima svega i svačega. U mojoj pogotovu, a nekako najmanje je tu stvari za mene, ali kada idem negde sa decom, uvek mi je najvažnije da ponesem sve potrebno (a i ono manje potrebno) za njih. Pa da počnemo...

                     

Svakako da kada imate bebu, u vašoj torbi se mora naći nekoliko rezervnih pelena, vlažne maramice, kremica za guzu. Dalje, tu je mleko za V, termos za vodu (za rastvaranje mleka) i flašica za mleko, zatim flašica za vodu za V, flašica za vodu za N, flašica za vodu za D. I ako stane jedna i za mene. Papirne maramice. Što više papirnih maramica.



Deca mnogo bolje jedu napolju dok se igraju - ovo je provereno tačno! Zato im uvek ponesem i neko voće koje im poturim neprimetno, tako da imaju zdravu užinu, a da toga nisu ni u potpunosti svesni. Za V uvek imam neku ovu kašicu u kesici. Kada smo van kuće koristimo ovakve kašice, dok kod kuće ručka pravljene. Ali kada negde pođemo da razmišljam još i o pravljenju kašica i da li će mi se ta pravljena kašica usput pokvariti na vrućini,  zaista ne mogu. Tako da se divim mamama koje i van kuće i na putovanjima i svuda koriste isključivo domaće kašice. I, naravno, uz kašicu ide i portiklica.

Obavezno moramo da imamo i keks. Uglavnom dobro posluži za V kada se unervozi. Dam joj da žvaćka keks i to je baš zabavlja.

Igračke se podrazumevaju. I to uglavnom kada izlazimo iz kuće svako dete ponese po jednu igračku, a onda čim dođemo do parka, sve te igrčke završe u mojoj torbi.

Obavezno su u torbi i jedne rezervne čarapice. Zbog čega? pa zato što V obožava da skida čarapice i dešavalo se i da jednu baci, a da ja ni ne primetim i tako ponekad ostanemo bez čarapica. A ponekad kad vidim da je rešila da se izuje, odmah joj ih uzmem i stavim u torbu, tako da se neki put nađe i po nkoliko pari čarapica u mojoj torbi.

Uvek nosim za N rajfove, šnalice, gumice. Jer uglavnom joj ja stavim nešto na glavu pre izlaska iz kuće, jer joj već smeta kosa, a ja sam odlučna u tome da neču da je šišam, ali ona to posle nekog vremena skine, pa onda kopam po torbi da nađem nešto drugo da stavimo, što joj se više sviđa i tako se usput doterujemo.

U zavisnosti od toga gde idemo, varira sledeći sadržaj torbe; krede, bojice, sveske, plastelin. Kada idemo u park, nosimo krede. Kada idemo u goste ili u neki zatvoren prostor (na primer kafić, restoran...), obavezno su tu drvene bojice, voštane bojice, sveske,bojanke, slikovnice, ali i plastelin u kesici.

Plastelin u kesici je veoma praktičan, jer lako može i da se izvadi i po potrebi vrati u kesicu, a za razliku od većine običnih plastelina nije lepljiv, tako da ne ostavlja tragove po odeći, tepihu i slično. Ipak bi bilo malo nepristojno da odemo sa decom u goste i upropastimo ljudima tepih plastelinom.
Sa slikovnicama treba biti oprezan. Jer, ako idete u goste, a dete je malo i Vi ste ti koji mu čitate slikovnice, ono će i tada tražiti od Vas da to uradite. A poenta nošenja rekvizita kada idete u goste jeste da deca budu animirana nezavisno od Vas. S druge strane, nama su slikovnice odlične za putovanja, odnosno, svaki duži period koji treba provesti u prevozu.

Što se tiče stvari koje nosim za sebe (zar uopšte ostane mesta???), tu je samo ono najosnovnije: novčanik, telefon, stik, labelo, gumica za kosu (pogotovu leti, krenem optimistično iz kuće sa puštenom kosom, a onda posle pet minuta shvatim da od toga nema ništa i kopam po torbi da nađem gumicu) i flašica sa vodom.

Do skoro sam svuda nosila onu klasičnu torbu za pelene, koju smo dobili uz kolica. Međutim, več joj je došao kraj i dugo sam tražila čvrstu torbu klasičnog izgleda, koja će moći da izdrži sve ovo i konačno sam našla ovu iz Bershke, i to na popustu. Tako da, ako želite da nosite normalnu torbu i kada idete negde sa decom, osnovno je da bude velika i da ručke budu mnogo čvrste. Inače rizikujete da negde usput ostanete bez torbe, pogotovu ukoliko nosite trista čuda kao ja.

Al takve smo mi mame. Gde god da pođemo, mislimo da nam sve treba i uvek sve što na padne na pamet, "da se nađe" i "za svaki slučaj".



Comments

Najčitanije priče

Sve o kašicama i sokovima za bebe

Ova tema uvek izaziva mnogo različitih reakcija i iako na blogu već ima više tekstova na ovu temu, odlučila sam da sve informacije napišem ovde na jednom mestu.                            - Kada treba uvesti nemlečne namirnice u bebinu ishranu? Period za uvođenje nemlečnih namirnica je između navršenog četvrtog i navršenih šest meseci. Da li ćete sa kašicama početi odmah sa četiri ili sačekati dok beba ne napuni šest meseci zavisi od mnogo faktora. Pre svega od toga da li beba lepo napreduje, da li je dojena ili je na adaptiranom mleku, da li je sklona alergijama, da li ima nekih zdravstvenih problema. Ukoliko je beba dojena i lepo napreduje, nema potrebe za žurbom. Kada vam pedijatar na kontroli da zeleno svetlo - možete da počnete. - Moja iskustva sa uvođenjem kašica D je počeo da ručka kašice odmah nakon što je napunio četiri meseca. Lepo je napredovao, ali nam je pedijatar rekao da možemo već da počemo. N je takođe počela da jede kašice sa četiri meseca. Kod nje je bio

Nedeljni jelovnik bebe V - 10 meseci + recepti

Sa deset meseci beba već jede veliku većinu namirnica i samim tim imamo veliki izbor u kombinovanju namirnica. Zato u ovom uzrastu treba što više nuditi detetu razne kombinacije, kako bi prihvatalo sve ukuse. Od začina za sad smo uveli peršun i cimet. Doručak Ručak Večera Užina Ponedeljak PALENTA + JOGURT BELO MESO + PIRINAČ SOČIVO ŠLJIVE Utorak SIRNI NAMAZ + INTEGRALNI HLEB INTEGRALNA TESTENINA + POVRĆE SUTLIJA + CIMET BANANA Sreda KUKURUZNA KAŠICA OSLIĆ + KROMPIR + BLITVA TIKVICE + INTEG. HLEB + PAVLAKA KOMPOT OD JABUKE Četvrtak KAJGANA OD ŽUMANCETA + TOST HLEB BROKOLI + ŠARGAREPA + SIR BANANA + KEKS  + AD. MLEKO VOĆNI JOGURT Petak PREPEČENI  INT. HLEB + KISELO MLEKO GULAŠ ZA BEBE

Lupilu dečija kozmetika iz Lidla

U prethodnom periodu isprobavali smo proizvode iz Lidlove Lupilu linije za decu. Sada vam prenosim naše utiske. Pre svega, ono što je mene oduševilo svakako su jedbokratne pelene. Izuzetno elastične, prilagođavaju se telu bebe i onogućuju joj da se nesmetano kreće. Imaju odličnu moć upijanja i nikad nam se nije desilo da procure noću, a to je problem koji smo u poslednje vreme imali sa drugim pelenama. Mekane su, tanke i udobne. Najviše me nervira kada su pelene krute. Nemaju nikakve mirise i slične hemijske dodatke. A cena - savršena! Lupilu pelene su za mene pravo otkriće i od kako smo ih probali sa V, ne menjamo ih. Lupilu vlažne maramice sa ekstraktom kamilice izuzetno su nežne prema dečijoj koži. Ne sadrže alkohol i ne iritiraju bebinu kožu. U pakovanju ima 80 komada. Sa N smo oduvek imali problem sa crvenilom pelenske regije i nismo mogli da koristimo vlažne maramice. Idealna zamena za vlažne maramice su Lupilu blaznice za bebe. Jedbostavno ih nakvasite sa vo