Skip to main content

Mama koja može sve

Uvek sam se vodila onim da se sve može kad se hoće i da ko hoće nađe način, a ko neće nađe izgovor. Svako od nas dobije ovaj jedan život i na svakom od nas je kako ćemo da ga iskoristimo. A ja želim da ga iskoristim u potpunosti i želim da radim sve ono što volim i što m čini srećnom.

I pošto i sama radim svašta i uvek se trudim da sam zauzeta nečim, uvek imam neke zamisli, projekte, svašta nešto, isto tako veoma cenim kada vidim i upoznam još neku takvu osobu. Miljana Ivanović je jedna baš takva žena i mama dvogodišnje devojčice, jedna od onih za koje ja volim da kažem „mama koja može sve“.


Dva dana pred seminar u Nišu preostalo je da se dogovori ketering. Moja frizerka je na odmoru i imala sam i problem pronalaska frizera. O šminkanju nisam ni razmišljala, jer da se kompletno našminkam ne umem (zaista, uvek se šminkam samo onim najosnovnijim – puder, rumenilo, maskara, ruž). Tog dana mi se činilo kao da ništa ne ide i da je polako sve počelo da se rastura što se tiče moje organizacije seminara. Čudno je kako neki tako male stvari učine da vam u trenutku organizacija celog velikog događaja izgleda propalo.

A onda mi se to veče javila jedna mama koja radi ketering i pritom i frizira i šminka. Sve ono što je meni trebalo u jednoj ženi! Pomislila sam da ipak postoji ono što zovu kosmička pravda i da je sudbina ipak na mojoj strani. To je Miljana Ivanović. U svega nekoliko rečenica uspele smo da se dogovorimo oko svega i konačno sam mogla mirno da spavam, jer je za seminar sada bilo sve dogovoreno do detalja.


I tako smo dobili posluženje iz Miljine kuhinje. Moram joj odati veliko priznanje za profesionalnost i za volju i želju sa kojom je ona sve to odradila, jer, kao što sam već rekla, imala je samo jedan dan za pripremu svega, a istovremeno je imala i pripremanje za prvi rođendan u subotu (istog dana kada i prvi dan seminara) na kom je bila kuma. Pored svega toga, Miljana je sve dostavila na vreme u hotel New City, gde se održavao seminar. A posluženje je zaista bilo raznovrsno.

Na tom šarenom stolu punom svega, našlo se nekoliko vrsta kanapea, hlebčići od domaćeg testa, neki su u sebi imali spanać i blitvu, neki sa feta sirom. Svaki kanape je sadržao namaz od kajmaka, pavlake ili tzaziki sosa, suhomesnati proizvod, maslinu zelenu ili crnu i čeri paradajz. Napravljene su i još dve vrste kanapea sa pohovanom piletinom i ćuretinom. Takođe, bilo je i slanih kiflica sa sirom i susamom, kao i slanih štapića sa makom i lanom. Pored toga, bilo je i raznog voća, serviranog kao u najluksuznijim restoranima.


Na moju veliku žalost, moram da priznam da nisam stigla ništa da probam, jer je sve nestalo sa stola u rekordnom roku. Ali mi je bilo drago što sam videla zadovoljna lica trudnica i mama. Njima se svidelo i bile su zadovoljne, a to je bio glavni cilj. Pritom je sve bilo prilagođeno za trudnice, napravljeno od zdravih i organskih sastojaka.

Drugog dana seminara, Miljana je poranila i donela posluženje i to potpuno drugačije nego prvog dana, što me je oduševilo.  Ovoga puta akcenat je bio na slatkišima. Tako su se na stolu našle puslice upakovane u kesice sa mašnicom, rum kasato kule, orasnik sa medom, kolač od crne čokolade i cimeta, kao i kolač sa vanilom i kajsijama. I ponovo su na stolu ostali samo prazni tanjiri, ali to i jeste dokaz da je zaista sve bilo izvrsno.


Pre seminara, Miljana je i mene sredila i našminkala i moram da kažem da sam prezadovoljna. Jer ne volim kada imam mnogo šminke na sebi i kada to izgleda izveštačeno. Nisam znala da joj objasnim kakvu šminku želim, ali se ona sjajno snašla i zaista je sve izgledalo prelepo.

Pritom, šminkala me je u našoj sobi u hotelu, na dnevnom svetlu, dok su deca bauljala oko nas. Tačnije, D je skakao po sobi, V je stajala držeći se za mene, potpuno zbunjena onim što se dešava, a N je koristila svaki trenutak da dohvati nešto od šminke, kako bi se i ona našminkala kao mama. Tata je za to vreme otišao da kupi pelene za bebu. U svom tom haosu, na koji sam se ja navikla i koji je za mene potpuno normalna svakodnevica, Miljana je uspela da napravi čudo da ja izgledam savršeno. Mnogo mi je žao što nismo zabeležile te haotične trenutke, ali bile smo u žurbi sa vremenom, pokušavale da završimo započeto šminkanje, pritom prateći krajičkom oka decu, kako bi svi ostali čitavi za to vreme. I na svu sreću, uskoro se tata vratio, Milja je šminkanje privela kraju, brzinski smo se rasporedili oko oblačenja dece (da, Miljana je i u tome učestvovala) i sišli na slikanje. Ja sam potom otišla u salu na seminar, a tata i deca su se vratili u sobu.

Miljana je neko vreme bila u sali, a posle su mi rekli da je jedno vreme i animirala deci i pomagala oko njihovog čuvanja u sobi, na čemu sam joj neizmerno zahvalna.

Htela sam na ovaj način da vam predstavim ovu divnu ženu, koja mi je mnogo pomogla, a da smo jedva stigle prethodno da razmenimo par rečenica, dakle, faktički me nije ni poznavala, a našla mi se ta dva dana za apsolutno sve što je trebalo. I ona jeste mama koja može sve. Koja ima svoj stalni posao, a koja pored njega iz ljubavi prema šminkanju, friziranju i kuvanju, radi i ketering i šminka i pravi frizure i sve to radi fenomenalno, u šta sam se uverila. I ono što je vrlo važno kada se pravi neki ovakav događaj, zna da radi i pod pritiskom i kada je trka sa vremenom i u svim situacijama, a da se u svom tom haosu ne gubi na kvalitetu. Zato od srca preporučujem svim Nišlijama da je pozovu kada im treba ketering za bilo kakve proslave, šminka ili frizura, jer ćete Miljinim umetničkim i kulinarskim delom garantovano biti prezadovoljni.

Comments

Najčitanije priče

Sve o kašicama i sokovima za bebe

Ova tema uvek izaziva mnogo različitih reakcija i iako na blogu već ima više tekstova na ovu temu, odlučila sam da sve informacije napišem ovde na jednom mestu.                            - Kada treba uvesti nemlečne namirnice u bebinu ishranu? Period za uvođenje nemlečnih namirnica je između navršenog četvrtog i navršenih šest meseci. Da li ćete sa kašicama početi odmah sa četiri ili sačekati dok beba ne napuni šest meseci zavisi od mnogo faktora. Pre svega od toga da li beba lepo napreduje, da li je dojena ili je na adaptiranom mleku, da li je sklona alergijama, da li ima nekih zdravstvenih problema. Ukoliko je beba dojena i lepo napreduje, nema potrebe za žurbom. Kada vam pedijatar na kontroli da zeleno svetlo - možete da počnete. - Moja iskustva sa uvođenjem kašica D je počeo da ručka kašice odmah nakon što je napunio četiri meseca. Lepo je napredovao, ali nam je pedijatar rekao da možemo već da počemo. N je takođe počela da jede kašice sa četiri meseca. Kod nje je bio

Nedeljni jelovnik bebe V - 10 meseci + recepti

Sa deset meseci beba već jede veliku većinu namirnica i samim tim imamo veliki izbor u kombinovanju namirnica. Zato u ovom uzrastu treba što više nuditi detetu razne kombinacije, kako bi prihvatalo sve ukuse. Od začina za sad smo uveli peršun i cimet. Doručak Ručak Večera Užina Ponedeljak PALENTA + JOGURT BELO MESO + PIRINAČ SOČIVO ŠLJIVE Utorak SIRNI NAMAZ + INTEGRALNI HLEB INTEGRALNA TESTENINA + POVRĆE SUTLIJA + CIMET BANANA Sreda KUKURUZNA KAŠICA OSLIĆ + KROMPIR + BLITVA TIKVICE + INTEG. HLEB + PAVLAKA KOMPOT OD JABUKE Četvrtak KAJGANA OD ŽUMANCETA + TOST HLEB BROKOLI + ŠARGAREPA + SIR BANANA + KEKS  + AD. MLEKO VOĆNI JOGURT Petak PREPEČENI  INT. HLEB + KISELO MLEKO GULAŠ ZA BEBE

Da ga ne ureknem

Kada treba da postane majka, svaka žena ima mali milion strahova, dilema, osećanja su pomešana. A kada na sve to čuje i razna sujeverja vezana za bebu, majku, dojenje, babine - svaka žena može da se nađe na ivici nervnog sloma. Za mnoge od tih sujeverja i običaja sam čula tek kada mi se rodilo drugo dete. Valjda je to zbog toga što mi se prvo dete rodilo u gradu. A ljudi po gradovima ne obraćaju toliko pažnje na te stvari, jer su preokupirani drugim. Na selu je drugačije. Poštuju se stari običaji, aktuelna su neka stara uverenja ili, kako ih ja nazivam, sujeverja. A možda i nije sve u podeli grad-selo, već to više zavisi od mikrosredine u kojoj se nalazimo. U mom slučaju, u ovoj seoskoj sredini je sada sve to mnogo izraženije, nego pto e bilo u gradskoj. I mislila sam da ću skrenuti s uma od svih tih običaja, jer nisam neko ko se istih pridržava. Za početak, a ovo je nešto univerzalno i vlada u celoj našoj zemlji, bebi se obavezno stavi crveni konac oko ruke. I to sam radila sa s